Технічний опис і характеристики добавки в моторну оливу Ремол-2
Добавка в моторну оливу Ремол-2 була розроблена на замовлення Міністерства автомобільної промисловості. Вона пройшла багаторічні випробування на бензинових і дизельних двигунах внутрішнього згоряння.
Ремол-2 належить до класу реметалізантів.
Ремол-2 не є присадкою, оскільки не змінює фізико-хімічних властивостей оливи, не порушує структуру металу і гумотехнічних виробів.
Ремол-2 цілком безпечний для двигуна, високоефективний як ремонтно-відновлювальний і як профілактичний засіб боротьби зі зносом.
ПРИНЦИП ДІЇ
Після заливки Ремол-2 і запуску двигуна частинки добавки негайно доставляються моторною оливою в усі без винятку пари тертя. Під дією температури і механічного контакту в зонах тертя, частинки Ремол-2 вступають у металевий зв'язок із поверхнями деталей, де заповнюють вироблені ділянки, запаюють мікротріщини (у такий спосіб зупиняють їхнє подальше зростання), вирівнюють поверхню та утворюють захисні шари, що накривають один одного.
Створені реметаллізантом Ремол-2 захисні шари мають властивість самооновлення. Це відбувається за рахунок частинок, які продовжують вільно циркулювати з моторним маслом. Вироблені ділянки захисного шару відновлюються новими частинками.
Таким чином, процес зносу переноситься з поверхні деталей на поверхню самовідновлюваних захисних шарів.
ЕФЕКТ ВІД ДІЇ
Реметалізант Ремол-2 відновлює геометричні розміри поверхонь тертя найбільш навантажених деталей двигуна, як-от корінні та шатунні підшипники колінчастого вала, опорні шийки розподільного вала, компресійні кільця та стінки циліндрів.
Фотографія поверхні кулачка розподільчого вала автомобіля до і після застосування Ремол-2.
У ПІДШИПНИКОВИХ ПАРАХ це призводить до підвищення тиску масла, зниження шумового фону, зменшенню вібрації.
У ПОРШНЕВИХ ПАРАХ це призводить до підвищення компресії на 10-40% з одночасним вирівнюванням по циліндрах, що призводить до відновлення потужності двигуна, до зниження витрати палива, зменшення витрати масла на чад.
У результаті застосування Ремол-2 практично всі параметри приходять у норму. Частину з них можна проконтролювати за допомогою приладів, про стан інших можна судити за непрямими ознаками.
Реметалізант Ремол-2 доцільно застосовувати під час кожної заміни оливи, на всіх етапах експлуатації двигуна, крім періоду обкатки.
З графіка видно, що застосування Ремол-2 на більш ранніх етапах експлуатації дає змогу більшою мірою збільшити моторесурс двигуна.
Висока ефективність Ремол-2 пов'язана з унікальнимирозмірами його частинок 0,0008 — 0,09 мкм, (що в десятки разів менше, ніж в інших реметалізантів). Завдяки цьому їхня активність значно зростає, що забезпечує їхній вплив на молекулярному рівні.
Це дає їм змогу виступати в ролі каталізатора (присутність навіть дуже незначної кількості частинок Ремол-2 у камері згоряння спричиняє більш повне згор
яння пального, особливо в зоні, близькій до стінок циліндра, де за звичайних умов пальне згорає не повністю). Цей ефект дає змогу отримати ВИСОКУ ЕКОНОМІЮ ПАЛЬНОГО.
Вартість зекономленого палива в кілька разів вища за вартість самого препарату.
Так само, в присутності частинок Ремол-2, окис вуглецю (СО), стає вуглекислим газом (С02). Випробування повністю це підтвердили. Буквально через 30 хвилин після застосування Ремол-2 показник СО зменшувався в 3 — 5 разів!!! показник СН зменшувався в 2 — 3 рази!!!
МИЮЧИЙ ЕФЕКТ
Навіть у промитому двигуні є коксові відкладення, що утворюються внаслідок переродження масляної плівки під впливом високої температури. Ремол-2 каталітичним допалюванням видаляє ці відкладення, які потім вимиваються моторним маслом. При регулярному використанні Ремол-2, двигун очиститься, і олива довше залишатиметься чистою.
ТТаблиця дає приблизне значення, оскільки стан двох однакових двигунів з однаковим напрацюванням може сильно відрізнятися. Передозування, що перевищує необхідну кількість Ремол — 2 у кілька разів, призведе тільки до більш вираженого позитивного ефекту.
Сумісний з усіма типами мінеральних і напівсинтетичних олив.